Przejdź do treści

Regulamin

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE.

1. Organizatorami POKazy ASów są:

  1. Przystanek Otwartej Kultury ul. Główna 19, 41-215 Sosnowiec
  2. Klub Sportowy Akademia Tańca AS Sosnowiec

2. Turniej odbędzie się 14 grudnia (sobota) 2024 r. (zmiana terminu), sala widowiskowa Przystanku Otwartej Kultury ul. Główna 19, 41-215 Sosnowiec

3. Turniej jest organizowany w celu:

  1. Popularyzacji tańca nowoczesnego, jako formy aktywnego wypoczynku.
  2. Wyłonienia zwycięzców w poszczególnych konkurencjach tanecznych z uwzględnieniem kategorii wiekowych i stylów tanecznych

4. W podziale na konkurencje:

  1. Solo – prezentacje indywidualne do muzyki własnej
  2. Solo improwizacje – improwizacje do muzyki organizatora, kategoria rozgrywana w grupach eliminacyjnych do finału. W Kategorii HIP – HOP zostaną rozegrane BITWY
  3. Duety – do muzyki własnej

5. Konkurencje taneczne:

  1. HIP-HOP &STREET DANCE (hip-hop, new style, new age, house, funky, dancehall),
  2. LATINO & TANIEC TOWARZYSKI (samba, chacha, rumba, paso doble, jive, walc angielski, tango, walc wiedeński, foxtrot, quickstep, bachata, salsa, merengue),
  3. ART DANCE (jazz, modern, taniec współczesny, neoklasyka),
  4. INNE FORMY TAŃCA (cheerleaders, mażoretki, cheerleaders show taneczne, taniec klasyczny, inne formy nie występujące w powyższych kategoriach),

5. W kategoriach wiekowych:

  1. Dzieci w wieku do 8 lat,
  2. Juniorzy młodsi w wieku od 9 do 12 lat,
  3. Juniorzy starsi w wieku od 13 do 16 lat,
  4. Młodzież w wieku 17+ lat
  5. Dorośli w wieku 30+ lat

6. O wieku tancerza decyduje rok urodzenia. Każdy uczestnik zobowiązany jest do posiadania ważnej legitymacji szkolnej bądź dowodu tożsamości z datą urodzenia. W przypadku zespołów złożonych z uczestników zróżnicowanych wiekowo, o przydzieleniu do kategorii wiekowej decyduje wiek większości tancerzy.

Organizatorzy i Jury turnieju mają prawo weryfikacji poprawnej przynależności solisty lub duetu do właściwej kategorii wiekowej.

7. Ramowy program turnieju zostanie ogłoszony po upływie terminu do składania zgłoszeń, na stronie internetowej Festiwalu. Każdy zgłoszony uczestnik ma obowiązek się zapoznać z programem i listą startową tydzień przed rozpoczęciem turnieju. Nie robimy zwrotów opłaty startowej jeżeli uczestnik nie zapozna się z programem występów.

8. Organizatorzy: Paweł Kulczyński tel. 601998631, Adam Szendzielorz tel. 506785852,

9. Organizatorzy zapewniają opiekę medyczną dla uczestników turnieju.

10. Prezentacje będą odbywać się na scenie sali widowiskowej  12m x 10m.

II. ZASADY PRZEPROWADZENIA FESTIWALU

1. Muzyka:

– Muzyka własna, czas prezentacji solo i duetów: od 1:15 minut do 1:30 minuty. Przesłana w formacie mp3 przez internetową KARTĘ ZGŁOSZEŃ
https://moja.kartazgloszen.pl WYSŁANIE MUZYKI JEST OBOWIĄZKOWE!!!

– Muzyka Organizatora – muzyka narzucona od organizatora dla kategorii Solo – improwizacje. Czas prezentacji 1 minuta

2. W przypadku zbyt małej ilości zgłoszeń Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do łączenia kategorii wiekowych oraz konkurencji tanecznych.

3. Kolejność startu określają Organizatorzy.

4. W toku występu mogą być prezentowane wyłącznie takie struktury taneczne i elementy akrobatyczne, które nie stanowią zagrożenia dla zdrowia i życia tancerzy.

5. Podczas występu, tancerze zobligowani są do używania obuwia tanecznego, nie pozostawiającego śladów na parkiecie.

6. Zabrania się ustawiania na parkiecie tanecznym konstrukcji, które stwarzają ryzyko zagrożenia dla zdrowia i życia.

7. Każdy występ będzie oceniamy przez komisję sędziowską, w oparciu o następujące kryteria:

  1. Choreografia, technika tańca, synchronizacja formacji.
  2. Pomysłowość, estetyka, dobór kostiumów i muzyki.
  3. Ogólne wrażenie artystyczne.

8. Organizatorzy zapewniają:

  • za zajęcie I, II, III miejsca w danej kategorii – puchary, medale i nagrody,
  • za zajęcie pozostałych miejsc w danej kategorii – wyróżnienia,
  • GRAND PRIX – puchar i nagroda pieniężna – 200 zł dla najlepszego solisty lub duetu na BLOK turnieju ze wszystkich kategorii tanecznych.

9. Wszelkie protesty mogą zostać złożone wyłącznie w biurze turnieju – w formie pisemnej i w nieprzekraczalnym terminie do 30 minut po zakończeniu turnieju.

10. Organizatorzy nie wystawiają zaświadczeń potwierdzających udział w turnieju oraz zaświadczeń o uzyskanych na turnieju miejscach.

III. WARUNKI UCZESTNICTWA W TURNIEJU

1. Turniej ma charakter solowy lub w duetach. Uczestnikami turnieju mogą być wyłącznie osoby, które prawidłowo zgłosiły się przez kartę zgłoszeń. Poszczególni tancerze mogą zostać zgłoszeni do więcej niż jednej konkurencji tanecznej.

2. Zgłoszenie do uczestnictwa w turnieju odbywa się poprzez:

  1. MOJĄ KARTĘ ZGŁOSZEŃ www.moja.kartazgloszen.pl po założeniu konta
  2. Uiszczenie w pełnej wysokości opłaty startowej, wyliczonej na podstawie postanowień pkt. 7.
  3. Wypełnienie formularza zgłoszeniowego
  4. Wgranie muzyki do prezentacji własnych przez kartę zgłoszeń

3. Zgłoszenie i wpłatę należy przesyłać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30 listopada 2024.

Organizatorzy zastrzegają sobie uprawnienie do ograniczenia liczby zgłoszeń oraz do skrócenia terminu ich składania.

4. Zgłoszenia niekompletne, nieprawidłowo sporządzone, nienależycie opłacone lub doręczone z uchybieniem terminu będą w każdym przypadku odrzucane. Organizatorzy nie mają obowiązku wzywania zgłaszającego do uzupełnienia, korekty lub należytego opłacenia zgłoszeń.

5. W przypadku wprowadzenia limitów, o których mowa w pkt. 3, zgłoszenia złożone po zamknięciu list startowych nie będą przyjmowane. O kolejności zgłoszeń decyduje każdorazowo data ich przesłania.

6. Opłata startowa za zgłoszenie jednego tancerza do jednej konkurencji tanecznej w danej formacji wynosi 50,00 zł (słownie: pięćdziesiąt złotych). Przy zgłoszeniu tego samego tancerza do kolejnej kategorii opłata wynosi 30,00 zł (słownie: trzydzieści złotych) za każdą koleją kategorię.

7. Opłaty startowe należy uiszczać przelewem na rachunek:

Klub Sportowy Akademia Tańca AS Sosnowiec: 96 1020 2368 0000 2902 0659 5070.

W tytule wpłaty należy wpisać „POKazy Asów 2024, imię i nazwisko tancerza oraz klub”.

8. W przypadku nie zakwalifikowania danego tancerza do turnieju, uiszczona opłata zostanie zwrócona przelewem na rachunek bankowy, z którego została uiszczona.

9. Zgłaszający legitymują się prawem cofnięcia zgłoszenia osoby lub duetu. Oświadczenie w tym przedmiocie może zostać złożone na piśmie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. Za dzień złożenia oświadczenia, przyjmuje się datę jego doręczenia na adres biuro@festiwalasow.com

10. W razie cofnięcia zgłoszenia do dnia 30 listopada 2024, uiszczona opłata startowa zostanie zwrócona w całości.

11. Po przekroczeniu terminu 30 listopada 2024, uiszczona opłata startowa nie podlega zwrotowi.

12. Na wniosek zgłaszającego, Klub Sportowy Akademia Tańca AS Sosnowiec, będzie wystawiać faktury obejmujące uiszczone opłaty startowe. Warunkiem wystawienia faktury jest podanie przez zgłaszającego danych identyfikacyjnych na karcie zgłoszenia.

IV. POSTANOWIENIA DODATKOWE

1. W związku z organizacją turnieju, Organizatorzy uprawnieni są do pozyskiwania sponsorów.

2. Organizatorzy zapewniają nieodpłatny wstęp na turniej dla trenerów (opiekunów grup) oraz osób postronnych.

3. W toku turnieju organizatorzy mają prawo wydawać uczestnikom wytyczne/polecenia o charakterze porządkowym i organizacyjnym. Nie zastosowanie się do polecenia będzie traktowane jako nieprzestrzeganie postanowień niniejszego regulaminu.

4. Wszelkie koszty i ryzyka związane z udziałem w turnieju ponoszą w całości poszczególni uczestnicy.

5. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do rejestrowania fragmentów turnieju oraz do późniejszego nieodpłatnego wykorzystywania fotografii/nagrań w celach związanych z działalnością statutową.

6. Organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za utratę, uszkodzenie lub zniszczenie rzeczy wniesionych na turnieju, a ponadto nie odpowiadają za rzeczy pozostawione przez uczestników turnieju.

7. W związku z autorskim charakterem występów w toku turnieju, organizatorzy nie mają wpływu na sposób wykonywania przez uczestników układów tanecznych, faktyczny przebieg występu, podkład muzyczny, wizerunek sceniczny, a także na rodzaj i zakres wykorzystywanych przez tancerzy przedmiotów i materiałów. Organizatorzy turnieju nie ponoszą odpowiedzialności za naruszenie przez uczestników turnieju praw i interesów innych podmiotów, a w szczególności praw własności intelektualnej.

8. Uczestnicy turnieju zobligowani są do zapoznania się z niniejszym regulaminem oraz do bezwzględnego stosowania jego postanowień.

9. Podczas występów oświetlenie sceniczne będzie kolorowe i zmienne ustalone przez organizatora. Trenerzy lub reprezentanci duetów nie mogą wprowadzać zmian czy ustalać swoich pomysłów na konfigurację oświetlenia.

V. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Dodatkowych informacji na temat turnieju można uzyskać z organizatorami:

  • Adam Szendzielorz, tel. 506785852,
  • Paweł Kulczyński, tel. 601998631

2. Osoby nie przestrzegające postanowień niniejszego regulaminu zostaną wyproszone z turnieju bez prawa do zwrotu uiszczonych opłat.

3. Wszelkie spory oraz sprawy nie objęte postanowieniami niniejszego regulaminu rozpatruje kierownik turnieju. Decyzje kierownika turnieju mają charakter ostateczny.

4. Regulamin wchodzi w życie z dniem jego ogłoszenia na stronie internetowej.

Scroll to Top